Należy zainwestować w wizytówki i kalendarzyki

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu, ale zasadniczą funkcją reklamy jest informacja klienta o tym, że dana firma istnieje i ma konkretną propozycję, która może temu klientowi przypaść do gustu. Interesujące postery, kolorowe ulotki czy wielkie banery reklamowe mogą przynieść korzyść firmie, jeżeli przedsiębiorstwo będzie posiadała świadomość, iż w taki sposób może pozyskać konkretnego klienta. Wiele osób dzięki reklamom telewizyjnym dowiaduje się, że taki produkt jest aktualnie nowością, a taka firma wprowadziła promocje na swój asortyment. Odpowiednia reklama telewizyjna może przynieść wielkie zyski, ale najpierw należy ponieść ogromne nakłady pieniężne, bowiem wartość takiej reklamy to najczęściej kilkadziesiąt do kilkuset tysięcy złotych za samą emisję reklamy w telewizji, a do tego dochodzi jeszcze koszt jej wymyślenia, opracowania i nakręcenia, czyli zatrudnienia studia reklam i aktorów lub też grafików komputerowych, którzy opracują dany projekt na reklamę. Wielką popularnością cieszą się ostatnio reklamy z serii Serce i Rozum, lecz przede wszystkim są one ciekawe, kolorowe i prezentują treść tej oferty. Niestety w reklamie nie sprawdza się powiedzenie im głupsza, tym lepsza, ponieważ często reklamy typu „siedzę na koniu” są wyśmiewane przez konsumentów i promowany produkt jest uważany za kicz. Dlatego też miast od razu zabierać się za tworzenie reklamy telewizyjnej należy w pierwszej kolejności zacząć od ciekawych banerów reklamowych przykładowo z ciekawym zdjęciem i jeszcze bardziej zagadkowym napisem oraz podaną stroną internetową firmy lub także od druku ulotek reklamowych z ofertą firmy. Należy zainwestować także w wizytówki i kalendarzyki, które każdy klient mógłby otrzymać przy okazji wizyty w biurze firmy. Kalendarzyk jest bardziej interesujący dla potencjalnego klienta, gdyż jest rzeczą przydatną i najczęściej wiele osób nosi te gadżety reklamowe w portfelu i co jakiś czas skutecznie przypomina sobie o firmie, której logo jest na takim kalendarzu.

You may also like...