Na co zwraca uwagę klient po przyjściu do biura?

Uruchamiając biuro swojej firmy warto pamiętać nie tylko o zatrudnieniu jak najlepszej kadry do obsługi klienta, ale także o szczegółach, które nie raz mogą zepsuć całkowicie efekt, a innym razem są kluczem do sukcesu. Biuro firmowe powinno się znajdować w budynku, który dobrze wygląda z zewnątrz, ale jest też zadbany wewnątrz. Spadający tynk czy zapach wilgoci nie zachęci klienta do wejścia do konkretnego budynku, więc trzeba wziąć pod uwagę opinię klienta przy wyborze miejsca na biuro, bowiem tania lokalizacja nie zawsze przyniesie jakiekolwiek zyski, nawet takie, które pokryją nam koszt jej wynajęcia, jeżeli każdy klient będzie się obawiał wejść do biura znajdującego się w zrujnowanym budynku. Nawet, jeżeli biuro położone jest w nowoczesnym i eleganckim biurowcu warto zadbać o jego aranżację. Na co zwraca uwagę klient po przyjściu do biura? Przede wszystkim na to co znajduje się na równoległej ścianie do wejścia i na posadzkę. Zniszczona wykładzina, lub brudny dywan z pewnością nie zrobią na kliencie dobrego wrażenia warto więc przed otwarciem placówki zwrócić uwagę na to czy posadzka jest równa i nie ma uszkodzeń oraz na ściany. Na ścianie usytuowanej wprost wejścia można zawiesić plakaty z ofertą firmy, ale równie dobrze jakiś obraz ręcznie malowany lub doniczki z kwiatami, w taki sposób klient będzie widział, iż firma dba o dobrą atmosferę, a nie tylko o swój dochód. W biurze powinny znajdować się także krzesła czy kanapy dla klientów, którzy muszą zaczekać na swoją kolej. Dobrze jest obok nich umieścić stojaki reklamowe lub też stoliki z ulotkami czy katalogami z ofertą. W ten sposób klient nudząc się oczekiwaniem na swoją kolej może zapoznać się z obecną ofertą firmy. Na biurku każdej z osób pracujących w danej placówce powinny pojawić się również wizytówki, żeby klient mógł dostać informacje kontaktowe osoby, która zajmuje się jego sprawami.

You may also like...